سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ستاره اول همراه اول چه میدانید؟

درباره ستاره اول همراه اول چه می‌دانید؟

 

طرح ستاره‌ی همراه اول از جمله طر‌ح‌هایی است که اکثریت مشترکین همراه اول با آن آشنایی دارند و دلیل آن‌هم کاربردی بودن این طرح است، با این که اکثریت شما با این طرح آشنا هستید اما ما در این مقاله به شرح آن می پردازیم به نقل از پایگاه خبری رندباز؛‌ مشترکینسیم کارت همراه اول  تنها با گرفتن  کد دستوری #1* میتوانند از خدمات این اپراتور نظیر خرید شارژ، اینترنت، بسته‌ی مکالمه و پرداخت قبوض. و… استفاده کنند البته در این طرح علاوه بر خودمان برای دیگران نیز میتوانیم شارژ خریداری کنیم

شما مشترکینسیم کارت دائمی همراه اول می‌توانید برای مشترکین اعتباری ، شارژ ارسال کنید و یا اگر از مشترکینسیم کارت اعتباری همراه اول  هستید، برای شخص دیگری نیز از این طریق اعتبار بخرید. به این شکل که پس از شماره‌گیری کد دستوری ذکر شده و انتخاب گزینه‌ی مورد نظرتان، بلافاصله به درگاه بانک متصل خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات بانکی‌ به راحتی بسته‌ی دلخواهتان را خریداری می‌کنید. پس از اجرای این مراحل، شماره‌ی تلفنی که وارد کرده‌اید در سامانه ثبت خواهد شد و بعد از آن با سرعت بیشتری قادر خواهید بود این فرایند را طی کنید.

در هر بار اقدام برای خرید شارژ، شارژ فعلی شما توسط سیستم بررسی می‌شود و در صورتی که خرید شما، اعتبار فعلی حسابتان را بیش از 200 هزار تومان کند؛ از این فرایند جلوگیری می‌شود. به هر حال نتیجه‌ی تراکنش چه موفق و چه ناموفق از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد.

با شماره‌گیری کد #1* بسته‌های شارژ 10.000، 20.000، 50.000، 100.000، 200.000، 500.000 و 1.000.000 ریالی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. به علاوه با شماره‌گیری #2*1* شارژ شگفت‌انگیز هم در دسترس مشترکین خواهد بود. اعتبار شارژ شگفت‌انگیز بستگی به مبلغ آن دارد و بین 1 تا 3 روز به طول می‌انجامد. شارژ هدیه دربرگیرنده‌ی مکالمات درون شبکه‌ای، پیامک و دیتا بوده و در حالتی که پیش از تمام شدن اعتبار آن اقدام به خرید یک بسته‌ی هدیه‌ی جدید کنید؛ اعتبار شما با هم جمع می‌شود. سایر عملیات اجرایی از جمله رومینگ و تماس‌های خارج از کشور از شارژ اصلی محاسبه می‌شود.

 

هم‌چنین می‌توانید؛ با شماره‌گیری #1* نسبت به پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض خود نیز اقدام کنید. به این صورت که از طریق این کد دستوری و مشاهده‌ی قبض مورد نظر، به درگاه پرداخت بانکی متصل شوید و به سادگی و در کم‌ترین زمان بدهی خود را بپردازید.

برای خرید بسته‌های اینترنتیهمراه اول هم علاوه بر روش‌هایی که در مطالب قبلی معرفی شد؛ این کد دستوری به شما کمک خواهد کرد بسته‌ی اینترنت مناسب خود را تهیه کنید. کافیست در منوی کد دستوری، پنجمین گزینه را انتخاب کرده و از میان بسته‌های متفاوت پیش رو، بهترین را برای خودتان برگزینید.