سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرانسل از کسب و کارهای تازه حمایت می کند

 

اپراتور ایرانسل همواره حمایت خود را از کسب و کارهای آنلاین اعلام کرده است و با فراهم آوردن بسترهای مناسب برای فعالیت‌شان به آن‌ها کمک شایانی کرده است. این بار و با شیوع ویروس کرونا، ایرانسل در پی آن آمده تا با اختصاص بخشی از ابر اپلیکیشن ایرانسل من به کسب و کارهای آنلاین نوپا کمک کند تا پیشرفت کنند. 


به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ ابر اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از همین شرکت‌های بزرگ است که با ایجاد کردن بخشی با عنوان «سرویس‌های ویژه» به کاربران این امکان را می‌دهد تا از خدماتی مثل سفارش غذا، سفارش تاکسی، سوپرمارکت آنلاین، خرید بیمه‌ی آنلاین، تلویزیون اینترنتی و سایر موارد این چنینی استفاده کنند. البته در حال حاضر، تنها بخش‌های سفارش غذا و سوپرمارکت فعال هستند و سایر قسمت‌ها هم به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. ایرانسل من در واقع علاوه بر حمایت از مخاطبان خود و ارائه‌ی سرویس‌های جدید به آن‌ها، از کسب و کارهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه هر کاربر با خریدهای موفق خود از اپلیکیشن ایرانسل من، یک هدیه نیز دریافت خواهد کرد؛ مانند بسته‌های اینترنتی. آن دسته از شرکت‌ها که خواهان حضور در بخش «سرویس‌های ویژه» ایرانسل هستند؛ می‌توانند به وبسایت این اپراتور با نشانی irancell.ir/p/16263/p مراجعه کرده و در صفحه‌ی درخواست همکاری، اطلاعات مربوطه را وارد کنند. بعد از این مرحله، کارشناسان اپراتور ایرانسل از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود.

طبق گزارش کافه بازار، اپلیکیشن ایرانسل من دومین اپلیکیشن پرمخاطب در میان سایرین بوده و به این ترتیب می‌تواند بستر خوبی برای گسترش کسب و کار شما باشد.